Jaké jsou vaše zásady pro vracení zboží?

Chceme mít jistotu, že jste se svým nákupem naprosto spokojeni.

Nepersonalizované výrobky
U nepřizpůsobených výrobků nabízíme 14denní záruku vrácení peněz bez jakýchkoli otázek. Stačí nám napsat e-mail na adresu info@facesocks.cz a obdržíte pokyny pro vrácení.

Personalizované produkty
U personalizovaných produktů nemůžeme nabídnout standardní zásady pro vrácení peněz. Pokud se vám personalizovaný výrobek z nějakého důvodu nelíbí, napište nám prosím na info@facesocks.cz a my uděláme vše pro to, abychom to napravili.

Jak dlouho trvá, než obdržím svůj výrobek?

Všechny nepřízpůsobené objednávky nevyžadující úpravy jsou odesílány následující pracovní den.

Všechny přizpůsobené ponožky na zakázku jsou vyrobeny a odeslány během 3 pracovních dnů.
Všechny  přizpůsobené polštáře na zakázku jsou vyrobeny a odeslány do 3 pracovních dnů.
Všechna  personalizovaná trička jsou vyrobena a odeslána do 5 pracovních dnů.

Po vyrobení objednávky se odesílá rychlostí přepravy, kterou jste si zvolili.
Obvyklá dodací lhůta pro standardní dopravu činí 3-7 dnů. Do této doby se nezapočítává doba výroby.
Obvyklá dodací lhůta pro expresní dopravu je 1-2 dnů. Do této doby se nezapočítává doba výroby.

Pro zkrácení doby dodání doporučujeme při objednávce zvolit platbu kreditní kartou nebo přes PayPal.

Kde je moje objednávka?

Po zadání personalizované objednávky se náš tým okamžitě pustí do výroby. V případě, že jste ještě neobdrželi e-mail nebo sms s informacemi o sledování, je vaše objednávka stále ve výrobě. Pokud jste obdrželi e-mail s informacemi o sledování, následujte prosím obdržený odkaz, abyste zjistili, kde se vaše objednávka nachází.

Pokud potřebujete další informace, napište nám na info@facesocks.cz. Uveďte prosím své jméno a číslo objednávky.