Často kladené otázky

Často kladené otázky

DORUČENÍ

  • Kde je moje objednávka?

    Po zadání personalizované objednávky se náš tým okamžitě pustí do výroby. V případě, že jste ještě neobdrželi e-mail nebo sms s informacemi o sledování, je vaše objednávka stále ve výrobě. Pokud jste obdrželi e-mail s informacemi o sledování, následujte prosím obdržený odkaz, abyste zjistili, kde se vaše objednávka nachází.

    Pokud potřebujete další informace, napište nám na info@facesocks.cz. Uveďte prosím své jméno a číslo objednávky.

  • Jak dlouho trvá, než obdržím svůj výrobek?

    Všechny nepřízpůsobené objednávky nevyžadující úpravy jsou odesílány následující pracovní den.

    Všechny přizpůsobené ponožky na zakázku jsou vyrobeny a odeslány během 3 pracovních dnů.
    Všechny  přizpůsobené polštáře na zakázku jsou vyrobeny a odeslány do 3 pracovních dnů.
    Všechna  personalizovaná trička jsou vyrobena a odeslána do 5 pracovních dnů.

    Po vyrobení objednávky se odesílá rychlostí přepravy, kterou jste si zvolili.
    Obvyklá dodací lhůta pro standardní dopravu činí 3-7 dnů. Do této doby se nezapočítává doba výroby.
    Obvyklá dodací lhůta pro expresní dopravu je 1-2 dnů. Do této doby se nezapočítává doba výroby.

    Pro zkrácení doby dodání doporučujeme při objednávce zvolit platbu kreditní kartou nebo přes PayPal.

  • Mohu svůj balíček sledovat?

    Samozřejmě! Po odeslání balíčku obdržíte na e-mail nebo sms zprávu s číslem pro sledování zásilky.

  • Jaké jsou vaše zásady pro vracení zboží?

    Chceme mít jistotu, že jste se svým nákupem naprosto spokojeni.

    Nepersonalizované výrobky
    U nepřizpůsobených výrobků nabízíme 14denní záruku vrácení peněz bez jakýchkoli otázek. Stačí nám napsat e-mail na adresu info@facesocks.cz a obdržíte pokyny pro vrácení.

    Personalizované produkty
    U personalizovaných produktů nemůžeme nabídnout standardní zásady pro vrácení peněz. Pokud se vám personalizovaný výrobek z nějakého důvodu nelíbí, napište nám prosím na info@facesocks.cz a my uděláme vše pro to, abychom to napravili.

  • Mohu zaplatit, abych svou objednávku obdržel rychleji?

    V pokladně můžete zvolit prioritní objednávku a přeskočit tak frontu ve výrobě. Prioritní objednávky odesíláme do 1-2 dnů.

    Doručení můžete urychlit výběrem expresní dopravy v pokladně.

  • Mohu změnit svou dodací adresu?

    Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána, můžeme dodací adresu změnit. Pošlete nám prosím e-mail na adresu info@facesocks.cz co nejdříve. 

PLATBY

  • Jaké typy plateb přijímáte?

    Všechny hlavní kreditní/debetní karty, Paypal a dobírku.

  • Nabízíte slevy na velké objednávky?

    Určitě. Hromadné slevy jsou k dispozici pro 10 a více párů. Pro více informací nás prosím kontaktujte.

  • Mohu svou objednávku zrušit?

    Napište nám co nejdříve e-mail.

    Nepersonalizované objednávky
    Lze kdykoli zrušit bez zbytečných otázek.

    Personalizované objednávky
    Lze zrušit během prvních dvou hodin bez dalších nákladů. Nezapomeňte nám prosím zaslat číslo své objednávky. 

    Po uplynutí dvou hodin a před odesláním lze personalizovanou objednávku zrušit s 40% výrobním poplatkem.

    Zrušení objednávky po jejím odeslání není možné.

  • Mohu nakupovat na firmu?

    Samozřejmě, napište nám prosím e-mail na adresu info@facesocks.cz a dostanete firemní fakturu.

FOTKY

  • Musím si obrázek oříznout sám?

    Ne 🙂 Máme tým zkušených grafiků, kteří váš obrázek oříznou.

  • Jaký druh fotografie je přijatelný?

    Čím lepší fotografie, tím lepší bude konečný výsledek. Snažte se najít fotografie, které jsou kvalitní - pořízené moderním telefonem nebo fotoaparátem.

    Fotografie ponožek
    Snažte se najít fotografii, která má dobré přirozené osvětlení a na které je vidět celý obličej (včetně uší) dané osoby či zvířete bez jakýchkoli překážek. Nejlepší je pořídit fotografii z přední strany z úrovně očí nebo z profilu.

    Fotografie na polštáře
    Pokuste se najít fotografii, která má dobré přirozené osvětlení a na které je vidět celé zvíře (včetně uší) bez jakýchkoli překážek. Nejlepší je, když zvíře sedí a fotíte z úrovně očí zvířete. 

  • Mohu vidět náhled před výrobou?

    Abychom zachovali rychlé výrobní a dodací lhůty, nemůžeme vám zaslat náhled před výrobou.

    V případě, že nejste s obdrženým výrobkem spokojeni, napište nám prosím e-mail a my rádi uděláme vše pro to, abychom to napravili!

    Pokud máte speciální přání týkající se fotografií, sdělte to prosím týmu v poznámkách k objednávce u pokladny. Nezaručujeme, že vaše přání můžeme splnit, ale snažíme se o to.

  • Můj mazlíček/osoba má na sobě doplněk. Můžete jej zahrnout do obrázku?

    Samozřejmě! Zanechte prosím při objednávce poznámku a náš tým návrhářů se postará o to, aby byla fotografie vytištěna včetně doplňků.

  • Mohu mít na páru ponožek více než 1 obličej?

    Samozřejmě! Na jeden pár ponožek se mohou vejít až 3 jedinečné obličeje. Tuto možnost vyberte na stránce produktu. Vezměte prosím na vědomí, že každý další obličej je zpoplatněn malým příplatkem.

    U ponožek s 1 jedinečným obličejem můžete nahrát 1 fotografii. V případě, že fotografie obsahuje více obličejů, uveďte prosím do poznámek k objednávce, který z nich chcete vytisknout.

    U ponožek se 2 jedinečnými obličeji můžete nahrát 1 nebo 2 fotografie. Pokud nahrajete 1 fotografii, ujistěte se, že obsahuje 2 obličeje. V případě, že fotografie obsahují více než 2 jedinečné obličeje, uveďte prosím v poznámkách k objednávce, který z nich si přejete vytisknout.

    U ponožek se 3 jedinečnými obličeji můžete nahrát 1, 2 nebo 3 fotografie. Pokud nahrajete 1 nebo 2 fotografie, ujistěte se, že obsahují 3 obličeje. V případě, že fotografie obsahují více než 3 jedinečné obličeje, uveďte prosím v poznámkách k objednávce, který z nich chcete vytisknout. 

    Ponožky s více než 3 jedinečnými obličeji není možné vyrobit.

  • Lze na polštář vytisknout více než 1 mazlíčka?

    Můžete si objednat polštáře pouze s 1 zvířátkem. V případě, že nahrajete fotografii se 2 domácími mazlíčky, uveďte prosím v poznámkách k objednávce, které z nich si přejete vytisknout. 

  • Mohu si nechat vytisknout cokoli?

    Jistě, můžete vytisknout jakékoli zvíře, osobu nebo logo, pokud máte příslušná autorská práva. Velmi rádi vytiskneme fotografie vašich vlastních domácích mazlíčků nebo přátel. Pokud nahrajete fotografii slavné osoby nebo slavného loga, měli byste k tomu mít souhlas majitele.

    Neneseme žádnou odpovědnost v případě, že si objednáte tisk fotografie, ke které nemáte svolení.

  • Mohu vytisknout jakékoli zvíře?

    Jistě, můžeme vytisknout prakticky jakékoli existující zvíře. 🙂

  • Mohu fotografii změnit?

    Pošlete nám co nejdříve e-mail. Pokud pošlete e-mail v prvních dvou hodinách, vaše objednávka ještě nebyla vyrobena a my můžeme fotografii nebo dokonce výrobek změnit.

PŘIZPŮSOBENÉ PONOŽKY na zakázku

  • Mám nohy mezi dvěma velikostmi. Kterou si mám pořídit?

    Pokud jsou vaše nohy na hraně dvou velikostí, doporučujeme vzít si menší. Naše ponožky jsou extrémně elastické 🙂 

    Velikosti ponožek jsou následující:
    S (malé) 35-38
    M (střední) 39-42
    L (velké) 43-46

  • Nabízíte velikosti XL nebo XS?

    V současné době bohužel nenabízíme žádné jiné velikosti.

    Přestože nemůžeme zaručit dokonalé padnutí, některým zákazníkům s velikostí obuvi do 47,5 sedí velká velikost dobře.

  • Jak se starat o ponožky?

    Vaše ponožky jsou vyrobeny tak, aby vydržely. Doporučujeme je prát obrácené naruby v pračce při teplotě 40 °C. Poté je vysušte na vzduchu. Nežehlete.

  • Z jakého materiálu jsou ponožky vyrobeny?

    Naše ponožky jsou vyrobeny z prémiového materiálu na dotek podobného bavlně. Celkové složení: 70 % polyester, 27 % bavlna, 3 % elastan.

    Z vnitřní strany je hlavním použitým materiálem bavlna, která zajistí, že vaše nohy budou spokojené po celý den 🙂 Vnitřní strana ponožek je z bavlny. Na vnější straně je hlavním použitým materiálem polyester, který zajišťuje, že personalizovaný potisk zůstane na ponožkách po dlouhou dobu.

  • Chci si pořídit vlastní design.

    V současné době je minimální množství objednávky ponožek se zcela vlastním designem 10 párů. Pro více informací nám prosím napište e-mail na adresu info@facesocks.cz.

PERSONALIZOVANÉ POLŠTÁŘE

  • Jaká je velikost polštáře?

    Maximální velikost polštáře je 35 cm x 45 cm.

  • Z jakého materiálu je polštář vyroben?

    Textilie je prvotřídní měkký plyš vyrobený ze 100% polyesteru. Je odolný proti vodě a nečistotám.

    Výplň je vyrobena ze syntetických vláken. 

  • Lze polštář prát?

    Určitě! Celý polštář můžete hodit do pračky na 40 °C a usušit na vzduchu. Nežehlete.

HROMADNÉ OBJEDNÁVKY

  • Mohu si objednat ponožky s logem své společnosti?

    Rozhodně! Napište nám e-mail se svým přáním na adresu info@facesocks.cz a my se postaráme o to, abyste dostali tu nejlepší možnou nabídku.

  • Mohu si objednat ponožky pro další prodej?

    Určitě můžete! Napište nám e-mail s podrobným popisem vašeho přání na info@facesocks.cz a my se vám co nejdříve ozveme.